fredag 27 april 2012

Skönt!


Köpte tre nya nagellack på Åhléns (de ovan). Älskar de läckra pastelliga färgerna. Sedan har de så coola namn: 
Aloha, Blue Lagoon, Ocena drive, Surfers paradise, Bananas och Marzipan.

Nu är det slut på sena kvällar för den här terminen. Idag hade jag mina två sista utv.samtal (har en eftersläntrare nästa fredag 14.00) men ändå. Det ska bli så skönt att kunna gå hem "normala" tider igen. Det har blivit många, sena kvällar den senaste tiden. Egentligen är det helt sjukt vad många timmar man arbetar före och under perioden med utv.samtal. Man vågar inte ens räkna efter vad man har för arbetstid. Efter jobbet åkte jag ner till gymmet, 1 timme på löpbandet blev det och sedan solade jag. En skön start på långledigheten :)

1 kommentar:

  1. Förstår att du lagt mycket tid på utv-samtalen. Jag har ju inte så många och vi har försökt att få in de flesta på dagtid. Himla skönt att slippa att ha alla på kvällstid!
    Jösses, vad du tränar! Jag är glad om jag hinner ut och springa tre gånger i veckan.
    Kram

    SvaraRadera