onsdag 7 mars 2012

Utbildning och ont i ryggen

Förra året när vi var i Branäs.

Andra utbildningsdagen var lika bra som den första, så himla kul att man känner att en utbildningen verkligen har givit något man kan använda. Nu har vi en utbildningsdag kvar den 3:e april. En sak som inte är så rolig är att jag har sjukt ont i ryggen. Det började lite i morse på vänster sida under skulderbladet, sedan framåt lunch hade jag skitont. Det var nästan så det svartnade för ögonen och jag mådde illa :-( På eftermiddagen blev det lite bättre men nu har jag ont igen. Undrar varför jag har ont? Sträckt mig? Inte van vid att sitta still? Inte vet jag, hoppas bara att det försvinner snabbt. I morgon åker vi till fjällen....

1 kommentar:

  1. Kul att få gå på en bra utbildning. Man behöver lite nytändning ibland. Tråkigt med din rygg. Har haft likadant i två månader. Börjar försvinna nu i alla fall. Att bloggen ändrar innehåll är ju bara upp till en själv. De som inte gillar det behöver ju inte läsa. Min blogg har nog ändrat sig på samma sätt som din. Blir bara lite inredning ibland.
    Ha en fortsatt bra helg!
    Kram Ullis

    SvaraRadera