lördag 4 februari 2012

Lördag igen!

Gårdagen var både bra och dålig. Jag vaknade med migrän och kom inte ur sängen. Det vara bara att sjukanmäla sig, trist :-( Jag hatar att vara hemma. Huvudvärken blev bättre framåt eftermiddagen, tur det. Vid fyra hämtade jag och Vilgot min syster och hennes två minsta döttrar. Vi åkte ner på stan för att käka lite kebab och sedan begav oss till Cloetta center. Min mamma hade fixat biljetter till Disney on ice, det var ok. Vilgot tyckte att det var lite väl många prinsessor ;-) Efter Disney mötte jag upp fina vänner på Strandgatans bowling, det blev en härlig kväll med många skratt.

I morse gick jag upp tidigt, skjutsa Edvin på handbollsträning och gymma själv. I eftermiddag blir det nog en sväng till syster :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar