torsdag 26 januari 2012

Födelsedag


Ja idag fyller jag 36, usch vad gammalt. Jag blev firad på morgonen, fick bland annat nya träningsskor och en fin tröja. När jag kom in i klassrummet i morse stod alla mina söta elever vid sina platser och började sjunga Ja må hon leva. Blev rörd, de är så gulliga, världens bästa ungar helt enkelt. Sedan sjöng de för mig i personalrummet också. När skolan slutade kom en mamma med en semla och en söt blomma till mig, så himla gulligt. Tack så mycket fina du :-) Nu blir det lite tårta när Melker kommer hem från hockeyträningen.

Kram!

2 kommentarer:

  1. Stort grattis på din dag! Vad kul att fylla år, jag tycker fortfarande det är värt att fira, trots att jag passerat 40 (huamej!)//kram maria

    SvaraRadera
  2. Stort grattis på födelsedagen!
    Du är väl inte gammal?!? Jag fyller 42 i höst...
    Kram

    SvaraRadera