fredag 14 oktober 2011

Välkommen fredag :-)

Rakt och ljust hår.

Efter en ganska tung och jobbig vecka så känns det extra bra med fredag :-) Efter ett utvecklingssamtal på eftermiddagen åkte jag till frisören. Jag klippte och färgade håret. Sabina min frisör ville se hur jag såg ut med rakt hår så hon plattade håret på mig. Det blev snyggt tycker jag. Jag har ju en plattång som jag aldrig använt, ha ha. Nu kommer jag nog använda den :-)

Efter frisören mötte jag upp bästa vännen för en "gofika". Så kul att ses och snacka, han är typ bäst på att lyssna :-) Sedan bar det av till Stångebrohallen för match med Melkers hockeylag. De mötte Valdersmarsvik, efter att ha legat under med 0-3 så vände de och vann med 7-3. De var jätteduktiga. Nu blir det mys i soffan.

Kram!

1 kommentar:

  1. Snygg du blev i håret!
    Är självlockig och har många gånger sagt att jag skulle prova att platta mitt hår, men än har jag inte gjort det.
    Kram

    SvaraRadera